21838
post-template-default,single,single-post,postid-21838,single-format-standard,theme-stockholm,cookies-not-set,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.1,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-5.1.8.1573676579,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

nabór w ramach 3.2.1 POIR Badania na rynek

nabór w ramach 3.2.1 POIR Badania na rynek

Celem konkursu Badania na rynek Dostępność plus jest wzmocnienie konkurencyjności i innowacyjności firm poprzez sfinansowanie wprowadzenia na rynek innowacyjnych produktów, które są wynikiem prac badawczo-rozwojowych. Nowe lub ulepszone produkty powinny istotnie przyczyniać się do zwiększenia ich dostępności dla osób z ograniczeniami funkcjonalnymi. Innowacja produktowa musi mieć charakter co najmniej na poziomie kraju.
Wszystkie informacje znajdziesz na stronie internetowej PARP:
https://poir.parp.gov.pl/component/programs/program/poir#nowe-produkty-i-inwestycje

No Comments

Post a Comment