21846
post-template-default,single,single-post,postid-21846,single-format-standard,theme-stockholm,cookies-not-set,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.1,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-5.1.8.1573676579,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Polska Agencja Rozwoju Przemysłu opublikowała raport

Polska Agencja Rozwoju Przemysłu opublikowała raport będący podsumowaniem badania ilościowego w II edycji monitoringu innowacyjności polskich przedsiębiorstw.

Badanie zostało zrealizowane w okresie styczeń – marzec 2019 r. na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej dla populacji przedsiębiorstw wynoszącej 1327 firm. Najważniejszą barierą inicjowania i prowadzenia działalności innowacyjnej w praktyce polskich przedsiębiorstw jest przekonanie o braku zasadności jej podejmowania z uwagi, że nie jest niezbędna w danej branży do osiągnięcia przewagi rynkowej (47% respondentów z firm nieaktywnych innowacyjnie wyraża tę opinię).

 

No Comments

Post a Comment