Agencje reklamowe i marketingowe, podmioty zajmujące się promocja i marketingiem
Reprezentujemy domy mediowe, agencje reklamowe i kreatywne, producentów telewizyjnych, studia graficzne i agencje copywriterskie.
W ramach tej specjalizacji:
- pomagamy przy sporządzaniu, negocjowaniu, analizowaniu umów oraz dokumentów towarzyszących związanych z działaniami reklamowymi i promocją, a także szeroko rozumianą branżą mediową
- przygotowujemy umowy o realizację produkcji reklam, programów audiowizualnych, umowy z zakresu produkcji filmowej i reklamowej (umowy o napisanie scenariusza, umowy o rozpowszechnianie fonogramów, filmów)
- analizujemy umowy o zakup czasu mediowego, powierzchni mediowej zawierane z domami mediowymi
- przygotowujemy umowy w zakresie sponsoringu i lokowania produktów,
- doradzamy w postępowaniu przed KRRiTV (m.in. w zakresie koncesji na rozpowszechnianie programów).
- opiniujemy kampanie reklamowe i materiały promocyjne, zarówno w ramach reklamy publicznej (ATL) jak i niepublicznej (BTL),
- opracowujemy ekspertyzy związane z regulacjami dotyczącymi promocji i dystrybucji produktów, ograniczeniami reklamy określonych typów dóbr i usług, oceną ambush marketingu, marketingu wirusowego oraz innych działań reklamowych w ramach portali społecznościach, regulacjami dotyczącymi promocji i dystrybucji produktów,
- pomagamy w przygotowywaniu programów lojalnościowych i programów sprzedaży premiowej, w prawidłowej organizacji konkursów oraz eventów,
- sporządzamy regulaminy serwisów internetowych,
- doradzamy w zakresie wykorzystania w działaniach reklamowych baz danych,
- przygotowujemy analizy związanych z przejawami nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy,
- analizujemy naruszenia dotyczące reklamy wprowadzającej w błąd, porównawczej oraz podrabiania i ochrony produktów markowych.
Prowadzisz agencję reklamową, marketingową? Skontaktuj się z nami.
KontaktNasz zespółW jakich obszarach możemy pomóc