Dzielimy się wiedzą w zakresie własności intelektualnej organizując szkolenia otwarte – o ustandaryzowanym zakresie merytorycznym oraz szkolenia dedykowane – planowane ściśle według potrzeb klientów, budowane w oparciu o zgłoszone wytyczne, uwzględniając specyfikę kulturową, doświadczenia i umiejętności pracowników oraz wspólnie określone cele.
indywidualne podejście do uczestników i problematyki
Aby szkolenie przyniosło zamierzony efekt – umiejętność praktycznego posługiwania się zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia – konieczne jest indywidualne podejście do uczestników i problematyki, z jaką spotykają się lub będą spotykać się na co dzień. Dlatego za bardzo istotny element szkolenia uważamy rozpoznanie indywidualnych potrzeb uczestników, usystematyzowanie zgłaszanych problemów i przygotowanie na ich bazie części praktycznej polegającej na pracy w mniejszych grupach.
przykłady z naszej praktyki zawodowej
Podczas szkoleń wykorzystujemy najciekawsze przykłady z naszej praktyki zawodowej, omawiamy sytuacje, które faktycznie miały miejsce, wykorzystujemy specjalnie w tym celu przygotowane teksty umów, regulaminów i innych dokumentów stosowanych przez osoby posługujące się zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia.
sprawdzenie nabytej wiedzy
Ważnym elementem szkolenia jest też usystematyzowanie i sprawdzenie nabytej wiedzy, ale bez zbędnego stresu ze strony osób, czasami przecież po raz pierwszy stykających się z niektórymi zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia Proponujemy, zatem „quiz zaliczeniowy” przeznaczony do samooceny oraz możliwość wyjaśnienia wątpliwości, tak bezpośrednio po zakończeniu szkolenia, jak i w kolejnych dniach po szkoleniu w formie pytań do osób prowadzących szkolenie.
4 etapy szkolenia
Przyjmując powyższe założenia proponujemy szkolenie składające się z 4 etapów:
Etap I
służący rozpoznaniu potrzeb uczestników szkolenia; poznanie potrzeb odbywa się podczas spotkania z niektórymi uczestnikami szkolenia
Etap II
pozwalający na zapoznanie uczestników z zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia; prezentacja multimedialna poparta przykładami z praktyki
Etap III
polega na rozwiązywania przykładów z praktyki uczestników oraz pracy nad wzorami umów
Etap IV
jest podsumowaniem szkolenia, okazją do sprawdzenia i usystematyzowania nabytej wiedzy, możliwością wyjaśnienia wątpliwości i otrzymania odpowiedzi na pytania pojawiające się w trakcie praktyki uczestników
warsztaty
Organizujemy także warsztaty w kilkuosobowych grupach. Przebieg warsztatów, tak jak w przypadku szkoleń, ustalamy indywidualnie z klientem, przygotowując dodatkową cześć pozwalająca na interakcję pomiędzy grupami.
Formularz kontaktowy
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Treści cyfrowe
Wyrażam zgodę na wykonanie w całości umowy o dostarczenie treści cyfrowej i przyjmuję do wiadomości, że wraz z ich dostarczeniem utracę prawo odstąpienia od umowy.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności