21725
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21725,theme-stockholm,cookies-not-set,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.1,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-5.1.8.1573676579,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Nasze szkolenia

Dzielimy się wiedzą w zakresie własności intelektualnej organizując szkolenia otwarte – o ustandaryzowanym zakresie merytorycznym oraz szkolenia dedykowane – planowane ściśle według potrzeb klientów, budowane w oparciu o zgłoszone wytyczne, uwzględniając specyfikę kulturową, doświadczenia i umiejętności pracowników oraz wspólnie określone cele.
Pobierz regulamin szkoleń

indywidualne podejście do uczestników i problematyki

Aby szkolenie przyniosło zamierzony efekt – umiejętność praktycznego posługiwania się zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia – konieczne jest indywidualne podejście do uczestników i problematyki, z jaką spotykają się lub będą spotykać się na co dzień. Dlatego za bardzo istotny element szkolenia uważamy rozpoznanie indywidualnych potrzeb uczestników, usystematyzowanie zgłaszanych problemów i przygotowanie na ich bazie części praktycznej polegającej na pracy w mniejszych grupach.

przykłady z naszej praktyki zawodowej

Podczas szkoleń wykorzystujemy najciekawsze przykłady z naszej praktyki zawodowej, omawiamy sytuacje, które faktycznie miały miejsce, wykorzystujemy specjalnie w tym celu przygotowane teksty umów, regulaminów i innych dokumentów stosowanych przez osoby posługujące się zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia.

sprawdzenie nabytej wiedzy

Ważnym elementem szkolenia jest też usystematyzowanie i sprawdzenie nabytej wiedzy, ale bez zbędnego stresu ze strony osób, czasami przecież po raz pierwszy stykających się z niektórymi zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia Proponujemy, zatem „quiz zaliczeniowy” przeznaczony do samooceny oraz możliwość wyjaśnienia wątpliwości, tak bezpośrednio po zakończeniu szkolenia, jak i w kolejnych dniach po szkoleniu w formie pytań do osób prowadzących szkolenie.

4  etapy szkolenia

Przyjmując powyższe założenia proponujemy szkolenie składające się z 4 etapów:

Etap I

służący rozpoznaniu potrzeb uczestników szkolenia; poznanie potrzeb odbywa się podczas spotkania z niektórymi uczestnikami szkolenia

Etap II

pozwalający na zapoznanie uczestników z zagadnieniami będącymi przedmiotem szkolenia; prezentacja multimedialna poparta przykładami z praktyki

Etap III

polega na rozwiązywania przykładów z praktyki uczestników oraz pracy nad wzorami umów

Etap IV

jest podsumowaniem szkolenia, okazją do sprawdzenia i usystematyzowania nabytej wiedzy, możliwością wyjaśnienia wątpliwości i otrzymania odpowiedzi na pytania pojawiające się w trakcie praktyki uczestników

warsztaty

Organizujemy także warsztaty w kilkuosobowych grupach. Przebieg warsztatów ustalamy indywidualnie z klientem tak jak w przypadku szkoleń przygotowując dodatkową cześć pozwalająca na interakcje pomiędzy grupami.

Formularz kontaktowy